• Reklama natywna NIE POLEGA na robieniu z odbiorcy głupka!

    Pewien popularny polski serwis internetowy w którym felietony polityczne mieszają się z poradami o życiu, a artykuły o wycieczkach z tekstami o najnowszych trendach żywieniowych, popełnił tekst, który na kilometr śmierdzi źle zrobioną reklamą natywną. 

    W. Laskowski • 15 stycznia 2017
  • Kolejność i forma ma znaczenie. I to jakie!

    „Pierwszy mnich zapytał swojego przeora, czy wolno mu palić, kiedy się modli. Zgorszony przeor odparł: „Oczywiście, że nie, to graniczy ze świętokradztwem!” Drugi mnich zapytał przeora, czy wolno mu się modlić, kiedy pali. „Oczywiście – odrzekł przeor. – Bóg pragnie, byśmy zwracali się do niego w każdym momencie”.”

    W. Laskowski • 21 grudnia 2016
  • Social video – czarny koń internetu

    Wideo to aktualnie najczęściej i najchętniej konsumowany format w internecie. Dostrzegli to zarówno wydawcy treści, portale społecznościowe oraz reklamodawcy. Choć oczywiście nie każdy rodzaj wideo nadaje się do internetu. A jaki się nadaje?

    W. Laskowski • 07 października 2016
  • ContentMe obiecuje nową jakość w content marketingu

    ContentMe to nowy podmiot na rynku agencji content marketingowych, a zarazem kolejne przedsięwzięcie sygnowane przez Interactions Europe. Czym nowy gracz chce podbić rynek? Przede wszystkim unikatowym podejściem do analizy i mierzalności prowadzonych działań oraz pełnej automatyzacji i optymalizacji prowadzonych kampanii. 

    W. Laskowski • 30 marca 2016
  • Raport: reklama natywna 2016 USA-UK-PL

    Adaptiff (marka Interactions Europe) opublikowało raport dotyczący reklamy natywnej – tego jak jest postrzegana, wykorzystywana i jakie są dla niej prognozy. W przeciwieństwie do poprzednich raportów wychodzących od Interactions, ten ma znacznie szerszy zasięg i obejmuje trzy kraje: USA, Wielką Brytanię i Polskę.

    W. Laskowski • 16 lutego 2016
  • Już nie 140 znaków, ale 10 000! Twitter szykuje rewolucje.

    Twitter zmierza do rewolucji, której na imię 10 000. Teraz każda wiadomość w tym serwisie może mieć maks. 140 znków i jest to jedna z fundamentalnych cech serwisu, a zarazem jego znak rozpoznawczy. Zniesienie limitu 140 znaków, a właściwie zastąpienie go innym czyli 10 000 to prawdziwa rewolucja. Czy to dobrze czy źle? Co na to użytkownicy, […]

    W. Laskowski • 13 stycznia 2016
  • Czy stać Twoją firmę na to, żeby NIE PROWADZIĆ działań PR?

    Kilka dni temu brałem udział w pewnych rozmowach biznesowych i usłyszałem od jednego z uczestników stwierdzenie, które mnie zszokowało. „Nie mamy żadnego budżetu na PR, bo wydajemy tak dużo na reklamy, że nas już nie stać na jakieś większe działania PR”. „A ja myślę, że was nie stać na to, żeby działań PR nie prowadzić” odparłem.

    W. Laskowski • 01 grudnia 2015
  • Artykuł sponsorowany – za wcześnie na pogrzeb

    Nigdy nie byłem fanem artykułów sponsorowanych. Uważałem je za coś z pogranicza reklamy (kiepskiej) i copyrightingu, za coś, czego uważny czytelnik i tak nie kupi. Myliłem się. I choć do bycia fanem tej formy komunikacji mi daleko, to zacząłem ją doceniać. Parafrazując klasyka, pogłoski o śmierci artykułów sponsorowanych są mocno przesadzone. Na początku małe zastrzeżenie. Pisząc […]

    W. Laskowski • 22 maja 2015
  • Zapomnijcie o konferencjach prasowych!

    Mam alergię na konferencje dla dziennikarzy. Uważam je za stratę czasu i pieniędzy. I mówię to z pełnym przekonaniem płynącym z całego mojego doświadczenia zawodowego.

    W. Laskowski • 08 kwietnia 2015
  • Już nie Interactions, już Interactions Europe. Dosłownie!

    Mam dużo osobistej satysfakcji za każdym razem, gdy firma z którą pracuję odnosi sukcesy i rozwija się. W przypadku Interactions, przepraszam, Interactions Europe, ta satysfakcja jest naprawdę duża, a zmiana nazwy firmy sporo mówi o tempie i skali jej rozwoju.

    W. Laskowski • 31 marca 2015